Facebook, YouTube, a może Twitter?
Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach jedna z najpopularniejszych form komunikacji marek i ich klientów. Założenie konta na Facebooku lub Instagramie to zadanie, z którym poradzi sobie nawet pięciolatek. Problemy zaczynają się jednak nieco później. Jakie posty powinniśmy publikować na profilu marki? Twitter, LinkedIn, TikTok, a może kanał na YouTube — które platformy społecznościowe pozwolą dotrzeć do odpowiednich odbiorców? Jakim językiem powinniśmy się posługiwać? Jak tworzyć angażujące treści? Jakich postów powinniśmy unikać, aby nie zniechęcić i nie zanudzić odbiorców? Znamy odpowiedzi na wszystkie te pytania i chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą. Przygotujemy dla Ciebie odpowiednią strategię działań w mediach społecznościowych i zapewnimy ich obsługę na najwyższym poziomie.
Słowa, które mają moc
Mimo że aż 90% informacji docierających do ludzkiego mózgu, ma postać graficzną, na pewno nie raz zdarzyło Ci się zapamiętać jakieś pozornie przypadkowe hasło. Słowa potrafią oddziaływać na nas tak samo skutecznie, jak obrazy, zdjęcia i filmy. Cały sekret tkwi w oryginalności, odpowiedniej narracji, skutecznej perswazji, umiejętnym opowiadaniu historii i reagowaniu na potrzeby klientów. Fudnamentem dobrego copywritingu jest oczywiście poprawna polszczyzna, składnia, ortografia i gramatyka, ale o tym chyba nie musimy przypominać. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz hasła reklamowego, broszury informacyjnej, skryptu dla lektora lub informacji prasowej, przygotujemy treści, które zaciekawią Twoich odbiorców.
Warto dzielić się wiedzą
Blog to nie tylko źródło informacji o Tobie lub Twoich usługach i produktach. To także skuteczne narzędzie pozwalające na lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie leadów. Doskonała znajomość blogosfery i panujących trendów, a także odpowiednia analityka pozwolą nam przygotować dla Ciebie gotową strategię publikacji wpisów, propozycje tematów i oczywiście angażujące teksty, które pomogą zdobyć zaufanie czytelników.
Newsletter, z którego się nie wypiszesz
Odkąd Raymond Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość tekstową w 1971 roku, na świecie zarejestrowano już ponad 5,6 miliarda kont e-mail. Co zabawne, sam autor twierdzi, że historyczny komunikat był „czymś w rodzaju QWERTY”. Niestety wiele wiadomości, które trafiają do naszych skrzynek odbiorczych w dzisiejszych czasach, to bardzo często podobny bełkot. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak duży potencjał ma e-mail marketing i jak wiele wiadomości o charakterze reklamowym ignorują użytkownicy. Właśnie dlatego w naszych kampaniach stawiamy na najwyższą jakość przekazu, atrakcyjną oprawę graficzną, przydatne treści i staranną selekcję adresatów naszych newsletterów oraz kampanii mailingowych.