Sztuka opowiadania historii
Twój biznes powinien być jak opowieść, która wciąga klientów utożsamiających się z misją, wizją i wartościami marki. Rzetelna narracja to również bardziej świadomi i zaangażowani pracownicy, którzy rozumieją jakie motywy i cele przyświecają firmie. Pomożemy Ci zbudować autentyczną, szczerą i spójną opowieść, która uzupełni firmową korespondencję, newslettery lub prezentacje, a także przemówi do klientów korzystających z Twoich usług lub zastanawiających się nad kupnem oferowanych przez Ciebie produktów. Angażujący storytelling sprawdzi się nie tylko w marketingu i public relations, ale również jako element strategii HR i działań sprzedażowych.
Budowanie marki osobistej
Personal branding to termin kojarzony najczęściej z prezencją polityków, dziennikarzy, aktorów, sportowców lub internetowych influencerów. To nic innego jak odpowiednio zaplanowany proces zarządzania wizerunkiem. W naszych działaniach bardzo często wykorzystujemy personal branding jako element strategii marketingowej całych firm. Określony wizerunek osób kluczowych dla funkcjonowania marki prezentowany np. w mediach społecznościowych takich jak Twitter lub LinkedIn może pomóc wyróżnić się z tłumu i przyciągnąć klientów zainteresowanych wiedzą ekspercką, silnym charakterem lub wyjątkowymi umiejętnościami. Wykorzystując personal branding w naszych strategiach komunikacji, stawiamy przede wszystkim na oryginalność, autentyczność i dzielenie się doświadczeniem.
Pozwól się zrozumieć
Bariery komunikacyjne, takie jak wieloznaczność i sprzeczność komunikatów, osobista perspektywa lub specjalistyczny żargon bardzo często prowadzą do niepotrzebnych komplikacji w przekazywaniu określonych myśli, lub wartości. Można ich uniknąć poprzez stosowanie odpowiedniego języka zarówno wewnątrz organizacji, ale także w działaniach sprzedażowych i PR. Od lat wspieramy firmy na poziomie komunikacji z klientami i pracownikami. Dbamy o odpowiedni dobór form przekazu i właściwy przepływ informacji. Oferujemy kompleksowe działania z obszaru komunikacji korporacyjnej oraz wewnętrznej i zapewniamy profesjonalny kontakt z przedstawicielami mediów. Przygotujemy dla Ciebie pisma, dokumenty, wzory wiadomości, materiały merytoryczne i komunikaty prasowe, które zawsze będą dostosowane do ich odbiorców.
Postaw na profesjonalną komunikację wizualną!
Mówi się, że jeden obraz potrafi powiedzieć więcej, niż tysiąc słów. Problem w tym, że tylko w ciągu jednego dnia do sieci trafia 1,8 miliarda nowych zdjęć, a YouTube wzbogaca się o 4320 godzin materiałów wideo. W tym multimedialnym chaosie warto postawić na wysoką jakość obrazu, kreatywne pomysły, właściwą narrację i odpowiednie dostosowanie treści do wybranych mediów. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne sesje zdjęciowe, filmy reklamowe oraz relacje z wydarzeń, które wykorzystasz zarówno w swoich działaniach promocyjnych, wizerunkowych i sprzedażowych, jak również w wewnętrznej komunikacji firmy.