Daj się zapamiętać
Identyfikacja wizualna to podstawowe narzędzie do kreowania wizerunku firmy, które umożliwia komunikację za pomocą niewerbalnych elementów marki. W jej skład mogą wchodzić takie elementy jak księga znaku (ang. „brand book”) zawierająca opis budowy logo i przykłady jego zastosowania, kolorystyka, krój pisma wykorzystywanego w materiałach promocyjnych lub wygląd produktów i opakowań. Zadbamy o to, aby stworzyć dla Ciebie spójny system identyfikacji wizualnej, dzięki któremu marka będzie wywoływać pozytywne skojarzenia i pozostanie w świadomości odbiorcy na dłużej.
Przyciągaj wzrok
Pamiętasz kultową scenę prezentacji wizytówek z filmu American Psycho? Wspominana tam przez Patricka Batemana „subtelna złamana biel, gustowna grubość i znak wodny” to tylko mała część tego, co możemy przygotować dla Twojej firmy, jeśli chodzi o materiały tworzone z myślą o druku. Katalogi, foldery, ulotki, bannery, czy rollupy bardzo często inicjują znajomość marki z potencjalnym klientem. Drukowane materiały, które dla Ciebie przygotujemy, będą przykuwały wzrok i w najlepszy możliwy sposób wyeksponują Twoją firmę, usługi lub produkty.
Bądź widoczny w internecie
Każdego dnia, podczas przeglądania serwisów społecznościowych, wiadomości e-mail i stron internetowych, przed Twoimi oczami przewijają się dziesiątki reklam, filmów, artykułów i obrazów. Dlaczego więc zauważasz tylko niektóre z nich? Ponieważ zostały przygotowane we właściwy sposób. Pracując nad bannerami, ofertami, broszurami informacyjnymi lub dokumentami wykorzystywanymi w sieci, stawiamy na przemyślane i czytelne projekty, dobór odpowiednich kolorów oraz znajomość trendów, które mogą zostać skojarzone z pozytywnymi doświadczeniami odbiorców. Doskonale znamy też szczegółowe wytyczne popularnych platform, na których pojawią się Twoje materiały. Dzięki temu zaoszczędzisz czas potrzebny na ich przygotowanie, a także maksymalnie wykorzystasz potencjał internetowej komunikacji wizualnej.