Vitamizu

Case Study

Google Ads

Meta Ads

Social Media

TikTok

Vitamizu to polska marka napojów o perfekcyjnym składzie i smaku. Tutaj każda receptura jest w 100% oryginalna, wegańska i pozbawiona konserwantów. Firma istnieje na rynku od 2016 r. i specjalizuje się w tzw. urban drinks i licencjonowanych napojach dla dzieci. Hasło „think different, DRINK different!” odzwierciedla podejście firmy do innowacji i eksperymentowania ze smakami.

Mając na względzie podejście marki do biznesu i jej produktów, stworzyliśmy zintegrowaną, bardzo spójną strategię wzrostu zasięgu oraz świadomości marki na wielu płaszczyznach.

Cele

01

Maksymalizacja skutecznego zasięgu i zwiększenie świadomości marki przy utrzymaniu optymalnie niskich wskaźników kosztowych

02

Generowanie wysokiej liczby obejrzeń wideo jako miernika realnego zaangażowania w treść.

03

Zwiększanie rozpoznawalności produktów i docieranie do setek tysięcy unikatowych użytkowników miesięcznie.

04

Generowanie wysokiego wskaźnika zaangażowania (reakcje, udostępnienia, komentarze) w atrakcyjne wizualnie treści.

05

Cykliczne pozyskiwanie nowych fanów i obserwujących profile w social mediach.

06

Utrzymanie wysokiej jakości i regularności publikacji, budujących spójny wizerunek.

07

Organiczne budowanie świadomości marki w młodym i dynamicznym środowisku TikToka.

08

Generowanie viralowych zasięgów i regularny wzrost zaangażowania.

Realizacje

Wyniki

01

Skuteczne budowanie spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki w kanałach Social Media.

02

Systematyczny wzrost zaangażowania organicznego, wspierający płatne działania Meta Ads.

03

Regularne generowanie wysokiego zaangażowania (reakcji, komentarzy, udostępnień), które napędza również organiczny zasięg

04

Wzrost bazy fanów, świadczący o efektywnym budowaniu lojalnej społeczności. Skuteczne dotarcie do nowych, młodszych grup odbiorców.

05

Skuteczne utrzymywanie wysokiego poziomu interakcji z promowanymi treściami.

06

Osiąganie viralowych zasięgów, znacząco zwiększających organiczną rozpoznawalność Vitamizu.

07

Regularny wzrost wskaźników zaangażowania, potwierdzający skuteczność dopasowania treści do platformy.