Quba Caffe

Case Study

Facebook

Google Ads

TikTok

Quba Caffe to marka premium w segmencie kawy, działająca zarówno w modelu B2C (sklep online), jak i B2B (usługi private label i kompleksowe rozwiązania kawowe „all in one”). Firma działa od 1992 r., gdy stawiała pierwsze kroki jako serwis ekspresów do kawy. Przez lata rozwijała się, aż w końcu w 2013 r. stworzyła własną markę kawową z unikalnymi mieszankami. 

Naszym zadaniem było stworzenie spójnej, wielokanałowej strategii digital marketingowej, która jednocześnie zwiększy sprzedaż i wzmocni obecność marki w internecie.

Cele

01

Zwiększenie sprzedaży w e-commerce poprzez kampanie produktowe w Google i Meta Ads.

02

Pozyskanie wartościowych leadów B2B (na usługi private label i „all in one”) poprzez działania PPC.

03

Wzrost rozpoznawalności marki i budowanie społeczności w social mediach (TikTok).

04

Budowanie spójnego, nowoczesnego wizerunku online.

Realizacje

Wyniki

01

+130 pp wzrostu ROAS w kampaniach e-commerce (rok do roku).

02

+20% więcej ruchu na stronach ofertowych dzięki kampaniom leadowym.

03

+31% więcej przesłanych formularzy kontaktowych z witryny.

04

Wyraźny wzrost zaangażowania i spadek kosztu za kliknięcie (CPC).

05

Doskonałe dopasowanie kampanii do grupy docelowej dzięki precyzyjnym personom.

06

Stworzenie od zera spójnego kanału marki na TikToku