POLIMEX

Case Study

Google Ads

Polimex to największy w Europie dystrybutor pasmanterii, tkanin oraz dodatków krawieckich. Firma zwróciła się do naszej agencji z potrzebą zwiększenia efektywności działań reklamowych w kanałach płatnych oraz maksymalizacji sprzedaży z witryny internetowej.

Klient prowadzi sprzedaż online na rynkach Polski, Czech, Niemiec i Słowacji, a jego celem było osiągnięcie wysokiego zwrotu z inwestycji przy jednoczesnym utrzymaniu stabilnego kosztu konwersji.

Cele

01

Zwiększenie wolumenu sprzedaży online.

02

Poprawa rentowności kampanii Google Ads (ROAS).

03

Skalowanie działań reklamowych na rynkach zagranicznych (CZ, DE, SK).

04

Automatyzacja i optymalizacja kampanii pod kątem wyników sprzedażowych.

Realizacje

Wyniki

01

Wzrost średniorocznego ROAS z 2000% do 3600%.

02

Zwiększenie liczby transakcji przy utrzymaniu stabilnego kosztu konwersji.

03

Skuteczne rozszerzenie zasięgu działań reklamowych na cztery rynki europejskie.

04

Wzrost widoczności marki Polimex w wynikach wyszukiwania i w sieci zakupowej Google.