Dobrze dodane

Case Study

Copywriting

Google Ads

Meta Ads

Social Media

Dobrze Dodane to polski producentów męskich dodatków na każdą okazję. Firma produkuje m.in. muchy, krawaty, szelki, poszetki oraz spinki do mankietów. W ofercie posiada w pełni unikalne akcesoria męskie, które dystrybuuje online oraz w sklepach stacjonarnych. 

Klient przyszedł do nas z jasno określonym celem: zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez znacznego zwiększania budżetu reklamowego. Postawiliśmy na kompleksowe podejście do marketingu: działania PPC w Google i Meta oraz wsparcie wizerunkowe, a także działania w social mediach.

Cele

01

Zwiększenie liczby transakcji online bez znaczącego zwiększania wydatków.

02

Poprawa współczynnika konwersji i efektywności kampanii Google Ads.

03

Stały, rentowny ROAS z kampanii Meta Ads.

04

Spójna komunikacja w social mediach, wspierająca kampanie płatne i widoczność organiczną.

Realizacje

Wyniki

01

+111% wzrost liczby transakcji przy porównywalnym budżecie rocznym.

 

02

+0,92 pp wzrostu współczynnika konwersji, co świadczy o lepszym dopasowaniu reklam do intencji użytkownika.

03

Wyraźna poprawa rentowności kampanii i stabilizacja kosztów pozyskania klienta.

04

Utrzymanie stałego, pozytywnego ROAS miesiąc po miesiącu.

05

Zwiększenie ruchu na stronie oraz wysokie wskaźniki zaangażowania.

06

Kampanie wspierane przez atrakcyjny content wizualny i tekstowy.