Abuk BHP

Case Study

SEO

Branża BHP to konkurencyjne środowisko – zwłaszcza, jeśli chodzi o szkolenia i usługi doradcze. Współpraca z ABUK BHP pokazała, że dobrze zaplanowana strategia SEO może nie tylko zwiększyć widoczność, ale realnie przełożyć się na rozwój biznesu.

Głównym założeniem klienta była widoczność w wynikach wyszukiwania na frazach dla niego istotnych, czyli lokalnych. W chwili rozpoczęcia współpracy, strona była bardzo słabo widoczna i oceniana przez Google. Dodatkowym utrudnieniem był autorski CMS, na którym funkcjonuje domena. Postawiliśmy sobie jasno określone cele strategiczne w ramach długoterminowej współpracy SEO.

Cele

01

Poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania, szczególnie dla kluczowych usług Klienta

02

Zwiększenie widoczności w ramach pozycjonowania lokalnego w regionach, w których firma prowadzi aktywną działalność.

03

Zwiększenie liczby zapisów na szkolenia, co miało mieć bezpośrednie przełożenie na wzrost przychodów firmy.

04

Budowanie rozpoznawalności marki ABUK BHP jako eksperta w branży.

05

Poprawa jakości strony – zarówno pod kątem technicznym, jak i treściowym.

Realizacje

Wyniki

01

+100% wzrost liczby wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania (YoY)

02

+116% wzrost liczby nowych użytkowników na stronie

03

+114% wzrost widoczności fraz w TOP3 Google – w tym fraz usługowych o wysokim potencjale konwersji

04

Wyraźny wzrost liczby zapisów na szkolenia, wspierany przez precyzyjne dopasowanie treści do intencji użytkowników

05

Poprawa jakości contentu i ogólnej użyteczności strony, co wpłynęło na niższy współczynnik odrzuceń i wyższy czas trwania sesji