Dobrze dodane

Case Study

Copywriting

Facebook

Google Ads

Dobrze Dodane to polski producentów męskich dodatków na każdą okazję. Firma produkuje m.in. muchy, krawaty, szelki, poszetki oraz spinki do mankietów. W ofercie posiada w pełni unikalne akcesoria męskie, które dystrybuuje online oraz w sklepach stacjonarnych. 

Klient przyszedł do nas z jasno określonym celem: zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez znacznego zwiększania budżetu reklamowego. Postawiliśmy na kompleksowe podejście do marketingu: działania PPC w Google i Meta oraz wsparcie wizerunkowe, a także działania w social mediach.

Cele

01

Zwiększenie liczby transakcji online bez znaczącego zwiększania wydatków.

02

Poprawa współczynnika konwersji i efektywności kampanii Google Ads.

03

Stały, rentowny ROAS z kampanii Meta Ads.

04

Spójna komunikacja w social mediach, wspierająca kampanie płatne i widoczność organiczną.

Realizacje

Wyniki

01

+111% wzrost liczby transakcji przy porównywalnym budżecie rocznym.

 

02

+0,92 pp wzrostu współczynnika konwersji, co świadczy o lepszym dopasowaniu reklam do intencji użytkownika.

03

Wyraźna poprawa rentowności kampanii i stabilizacja kosztów pozyskania klienta.

04

Utrzymanie stałego, pozytywnego ROAS miesiąc po miesiącu.

05

Zwiększenie ruchu na stronie oraz wysokie wskaźniki zaangażowania.

06

Kampanie wspierane przez atrakcyjny content wizualny i tekstowy.